onsdag den 3. februar 2010

I Don't Know Why You Say Goodbye, I Say Hello

Såvel som om det var strategisk timet til at tage varme ud Berrics fadæse ved ud-kooking det, har Jereme Rogers frigivet en video til sin nye sang \ "Goodbye Skateboarding \".



Jeg skal fortælle dig, jeg vil gerne tage denne sang ud stykke for stykke, men det har været lige 2 minutter nu, og jeg vil stikke min trommehinder med spidse blyanter, så jeg kan ikke rigtig høre på længere. Har han bare siger noget om at have en hær af mennesker emballage varme? Hvad har dette at gøre med skateboarding? Er han taler om skateboarding? Jeg kan ikke fortælle. Hvad fanden sker der her?! Hvorfor lyder det fandme Stephen Hawking forsøger at gøre sin kørestol synge? Er J-Rog tror faktisk at han har gode flow? Han er så forfærdeligt, han gør ya dreng Bangs ligne Motion Man!



Dude, faktisk, hvor syg ville en JR Blastoff / Bangs sam spor være? Hvis de kom ud med et album, jeg ville købe 10 af dem. Blot for at sige, at du ejer det bedste / værste, menneskeheden nogensinde har formået at produce.you snart