tirsdag den 26. januar 2010

Brug Blanding Filament: et graeskar og en Cross

Jeg første gang så blanding glødetråden i en forretning, der var mest talt X-Stitch i omkring 1986. På det tidspunkt var det kendt som \ "Balger Blanding Filament \" og blev brugt af korset Syerskerne at tilføje en smule gløden i deres arbejde.

Jeg havde afvist, i fortiden, til at designe Julepynt, som persisk uld og bomuld floss var alt, hvad vi havde for Broderi, og træ smykker brug glitter og gnistre og glans - eller mindst en af ovennævnte.
Anyway, jeg havde en \ "Aha! \" Øjeblik, og besluttede det kan gøre det så godt for Broderi med bomuld floss - så jeg brugte en X-stitch diagram af en fersken, og da Broderi den 18. mesh lærred kræver 4 lag, og X-stitch denne størrelse kun 2, var det kun rimeligt at gå videre og dobbelt så streng af iblanding af endeløse sammen med tandtråd - og det virkede! Jeg havde en fersken i Broderi med glimmer!
For alle, der ikke har set min lille måde at anvende bomuld floss, så Lagene bliver på plads og ikke går nogen steder, bare jeg åbner gennemføre hele nøgle, og derefter sætte de to ender sammen og fold det over tre gange, skære sløjfer på enderne. Dette efterlader en temmelig lang tråd - endda fordoblet, det synes lang, (19 \ "), men det gør ikke kampen, og er sooooo nem at bruge denne måde. Jeg bare kan tage af to lag og dobbelt dem, og tråd løkken gennem Det nåleøjet - og derefter foretage en slip knude mod øjet. Meget nem syning, så alt bliver stille.
Illustrationerne viser den tandtråd, herunder blanding af endeløse, som jeg er skåret i de 38 \ "længde før en fordobling af den samlede indsatsområde for gevindskæring. Stitching med nålen gevind denne måde, Lagene alle stay put og giver mig ingen problemer overhovedet!
Jeg bruger udelukkende Kreinik glødetråden, så jeg kan virkelig godt lide farveområde og udseendet af det, og også det faktum, at det kommer, ligesom fletning, i flere forskellige \ "finish \" - herunder Vintage og High Luster. Jeg har aldrig haft et problem med det at bryde eller flosse, når jeg bruger det på denne way.I tror nogle misforståelser i forbindelse med \ "blanding af endeløse, \" som jeg hører klager over, at det går tabt i tråd lag - men dette kan muligvis være et resultat af kun bruge den ene lag. Også denne endeløse er ikke beregnet til at ligne et solidt metal, eller at vise med alle søm, men at blande sig med en fiber, og giver den dejlige virkninger af tilfældige, lejlighedsvis sparkle. Du kan se det her, tror jeg, om de elementer i græskar. Pat Miller (Needleartnut) foreslog, da jeg ikke kunne afgøre, om at gøre de funktioner, gul eller sort, for at gøre et gult metal - som gav god mening, som jeg ønskede at gøre en sort baggrund, og der formodes at være et lys indeni de græskar alligevel. Men jeg følte, at en solid metallisk gul kan være for meget, så jeg gravede en gul blanding af endeløse, og jeg er meget tilfreds med resultatet. Glødende, raffineret sparkly træk mod den matte Petite Meget Velvet af græskar er en stor kontrast! På Talavera tværs, også glødetråden løst problemet med at jeg ikke ønsker en masse glitter - som jeg bruger Kreinik marineblå HL braid for konturerne (og 032 på den blå øverst), og ikke ønsker en meget mere om det. Men det havde brug for noget, så blanding glødetråd på gul-grønne blade, og vil blive anvendt også på blomster i bunden. Det er også i den gule midten af rød blomst - så ved bare at bruge denne lidt, Øjet rejser ned fra toppen, tegnet af subtile smule gnistre, og ikke blive distraheret af for meget i selve udformningen . Den græskar er en Freebie design på min anden blog - så jeg vil beskæftige sig med syninger det der.