onsdag den 24. februar 2010

Madlavning Gaver til Thrifty-$ 25 og under

Det er et hårdt år for så mange mennesker med økonomien at gøre dårligt, og alle er på udkig efter måder at få gaver på et budget. Så uanset om du er et ungt par gør julen på et budget, et barn forsøger at finde noget, som du kan købe med børnepasning eller papir rute penge, eller bare forsøge at proppe en strømpe, her er mine forslag til nogle store madlavning og køkken-relaterede gaver, som ikke vil bryde banken.


Kitchen Aid Sheartoku - 9,99 dollar i Target (jeg rent faktisk købte nogle i aften på clearance på 4,98 dollar et par) - Min datter købte mig et par af disse sidste år til jul, og de er de mest anvendte redskab i min skuffe. De er lige så behagelige at skære udbenet kylling lår ind bud eller at skære gennem samlinger af kyllingevinger eller snittes urter bonus? De to stykker kommer ud og give et Santoku kniv, der kan klare sig i køkkenet! Du vil undre sig over hvordan du fik sammen uden den!



Fleksibel skærebrætter - 9,95 dollar til sæt af fem på Amazon.com. Med disse skærebrætter du aldrig behøver at bekymre dig om krydskontaminering da du kan bruge en anden skærebrættet for hver arbejdsplads, og de kan lagre ca overalt. Disse er opvaskemaskine-sikker, og du vil bruge disse hver dag! Nu faktisk, at jeg tænker over det jeg kunne bruge nogle flere (hint, hint!)



Køkkenredskaber Crock - 9,95 dollar i Bed Bath and Beyond - Et af disse sidder ved siden af min ovnen fuld af piskeris, slidset, skeer, stålspatel og lignende. Jeg så denne anvendes på en af stranden huse, vi besøgte, og det var så praktisk at have de rigtige værktøjer ved hånden, at så snart vi kom tilbage, gik jeg ud og fik en. Det vil bidrage til at fortryde den rod i dine køkkenredskaber skuffe, og gør greb at slev eller piskeris en let opgave!








Pot Clip Spoon Rest-$ 6,95 på Amazon.com - Jeg har ikke disse endnu, men de er på min liste over julen, fordi de ligger inde med din skeen på siden af en gryde, og da de er lavet med silicium, er der ingen varmeoverføring eller snuppe en varm køkkenredskaber ... og det drypper falder lige ind i potten!




Sådan Cook Alt af Mark Bittman-$ 17,96 i Barnes and Noble - Dette er en fantastisk bog, især for nye kokke, men der er nye opskrifter for selv erfarne kokke, er Bittman en sand mester. Han har endda en hurtig og nem Opskriftsbog at er omkring 15,00 dollar på B & N så godt. Alt hvad jeg har lavet fra denne bog har været fantastisk.





Rubbermaid 2-Step Folding Step Stool - 25,94 dollar på Amazon.com - Dette er en anden ting, der er på min liste i år. Jeg så oneat en butik, der sælger ting for campister, og var virkelig imponeret, og på 5'1 \ "det ville være et nyttigt redskab i mit køkken til at nå ting uden at belaste. Denne skammel kan rumme op til 300 £ og har udskridning resistent fødder og trin for sikkerheden.



Har du nogle forslag til, billige gaver, du gerne vil dele? Lad mig vide, hvis der er produkter du ved, har i dit eget køkken, der ville gøre en økonomisk gave til dem derude forsøger at hvirvle op en god jul med en side af økonomi!