mandag den 9. marts 2009

Spredte tanker

Buried en gammel dame på 104 i går. De forreste PEW var fyldt med hendes 80 år gamle børn. Sommetider liv og død er awesome.
African people gerne Salme 90 ved begravelser 'du feje mænd væk i søvn af død, de er ligesom det nye græs i morgen ".
Vestlige/English gerne Salme 23 �Herren er min hyrde".
Jeg talte om den himmelske Jerusalem bruger Hebr 12, som sammenligner Moses og Sinai til det nye Jerusalem. De mennesker, identificeres langt mere med skræmmende Gud af Exodus end Gud af kærlighed, at jeg ønskede at tale om.
Jeg prædikes på Commem her til morgen. Nr. jakke påkrævet. Rart at tabe nogle af de formalitet Jeg er vant til i de afrikanske traditionelle kirker.
Så jeg gjorde Communion for Methsoc på Rhodos. Om 80 eller flere Xhosa talende unge. Vidunderlig. Glemte at lægge min jakke på - guess what? Ingen plejes.
Jeg har haft fri i denne weekend - ingen kredsløb stewarder var tilgængelige. Jeg sætter pris på deres hjælp - big time! Men de er også meget forsigtige, og jeg føler mig meget begrænset.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar