torsdag den 5. marts 2009

Hot Til Grill: The Complete Illustrated Book of Barbecue teknik i Steven Raichlen

Før CJ og jeg købte det første hus, jeg aldrig kogte. Jeg tilbragte det meste af mit voksne liv, der bor i San Francisco, hvor en vidunderlig kinesisk restaurant eller helt godt taqueria er aldrig mere end en tre blokere gåtur væk i alle retninger. (I det mindste, der var tilfældet i 1980'erne og 90'erne.) Så har jeg aldrig kogte.

Når vi købt et hus og flyttet til forstæderne, jeg opdagede, jeg egentlig gerne madlavning og jeg er temmelig god på det. CJ's yngre bror købte os en meget god gas grill som Housewarming til stede, og en af hans ældre bror har købt os en kopi af Sådan Grill af Steven Raichlen. Hvis du har en rist eller kender nogen, der gør, Sådan Grill er et must have. Det er også en fremragende bog for nybegyndere kokke.

Mr. Raichlen har en opskrift på bare om alt, hvad man kan muligvis grill, og en hel del ting, du ikke ville have troet var grillable. Hans opskrift på grillet asparges med sesamfrø blev et stort hit på vores første bryllup. Hver enkelt er beskrevet i meget enkle trin for trin instruktioner med et foto af hvert trin. Det er meget svært at gå galt her. Tag opskrift på grillet kål:
  1. Cut ud kernen (stamceller), i en kål forlader en kegle omkring tre inches i diameter.
  2. Lav en ring af crumpled aluminiumfolie at holde kål oprejst, mens det kokke.
  3. Spoon en blanding af bacon og løg ind i hulrum i kål.
  4. Tilføj grill sause og terningskårne smør på toppen. (Må ikke sparer på smørret.)
  5. Grill på indirekte varme i 1 time til 1 1/2 timer.

følge kål vil falde fra hinanden i en stor tjeneste skål. Selv mennesker, der ser ned på kål vil komme tilbage efter mere.

Kom sommeren kan du finde CJ og mig i baghave grilling vores middag. Af vores sider vil være et godt slidt eksemplar af Sådan Grill af Steven Raichlen, denne uges onsdag Wonder.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar