mandag den 2. marts 2009

Last Minute Rettelser

Min PReP for Paris mode uge egoistisk indebærer få garderobe ready.� Ja, jeg er der til at gøre arbejdet, og der er masser at gøre for at PReP de alvorlige ting up.� Lad os se det i øjnene om, hvad der kommer i min kuffert også brug for nogle thought.� I'll faktisk være åbne og sige, at det kræver omhyggelig planlægning, der indebærer skræmmende lister på Blackberry.� Desværre jeg ikke hører hjemme i den "Oh? � jeg bare kastede nogle lort i mit tilfælde ...." camp.� for lidt, og jeg ender med at købe crap i Paris, at jeg ikke vil nogensinde slid når jeg får back.� for meget, og jeg ender med en sag, der giver mig kæmpe rød welts på hænderne, hver gang jeg prøver og løfte den up.�

IMG_2263
� Da jeg stadig forsøger at finde ud af, hvordan jeg skal spise med en � � = EURO valutakurs, at smide en masse penge på udstyr situation ikke gonna help.� Derfor seneste High Street binging går og mere i dag - på H & M for at være precise.� Sko var faktisk det sidste, jeg forventede at købe der overvejer mit stadigt mere selektiv politik over footwear.� Disse fløde lace-up kiler selv var netop den form for universalrengøringsmidler spadseresko, at jeg havde brug for I betragtning af at jeg nu kan blive her lugter bang i centrum af Paris og der vil derfor ikke blive Metro-ring much.�

 IMG_2266
� Jeg kunne ikke helt ryste følelsen af, at de havde brug for noget gjort for dem, og i denne crappy DIY del af minen, sko fix-ups er ganske prominent.� I den ånd, at jeg købte nogle af disse fløde Camelia plastik armbånd, afskårne -em-up og bunged dem på wedges.� Jeg kunne næsten beskrive, at der i et Gordon Ramsey's F Word opskrift voiceover - H & M - kile - ARMB�ND-Cut-snøvlen (den elastiske af armbånd) - lim Gun - STICK - Vent -- DONE.� En annonce pause, og de var finished.� jeg kan få en anden armbånd for at føje flere til kiler, men dybest set alt, hvad jeg skal gøre nu, er forsynet med en nødsituation tube superglue rundt med mig lest jeg mister en blomst eller to .. . og slukker jeg går ...

 IMG_2268

 IMG_2271

Ingen kommentarer:

Send en kommentar