onsdag den 4. marts 2009

Going den anden vej

Tilføjelse herretøj strings til stævnen har været en tendens til sidst - Roland Mouret, Gareth Pugh ... og taler med et par designere, id�en om at dreje til herretøj har været flød rundt (kan ikke sige, hvem der!). � Men på samme tid, er det at gå den anden vej og Tim Hamilton , New York herretøj Supremo lancerer en womenswear kapsel indsamling . � Ordene� kapsel indsamling 'skønt ikke ofte gør for gode resultater - selv blot ordet "kapsel" conjures up billeder af udvandet nothingness.� Jeg mener derfor, Hamilton behov oprulles at C word.� Især når indledende billeder til at ligne denne ...

 Timhamilton1 A

Capsule? � Ikke så much.� Er det hans herretøj æstetiske transplanteres til womenswear? � Jeg er ikke engang sikker på, at det er that.� Faktisk er min lumsk mistanke om, at Tim Hamilton er faktisk en genial womenswear designer der er maskeret som en herretøj designer alle denne gang ... og det er ikke at sætte en nedtur på hans herretøj, som altid har imponeret mig (mere så denne sæson, da jeg kom til at se præsentation i person ...). �

Jeg vil undersøge det nærmere, når han præsenterer hele samlingen i Paris i denne week.� Selvom der faktisk er min teori har temmelig meget blevet cementeret sinceI så sko for collection.� Ja, han er på sko allerede som måske eller måske ikke gå i produktion .... Jeg stemmer for et stort fedt yay for produktionen ... især de sorte og hvide grafiske print støvler ...

 Timhs4

 Timhs2

 Timhs3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar