fredag den 30. oktober 2009

Melbourne Spring Fashion Week Launch


Jeg fik i paparazzi-tilstand. Overborgmester Robert Doyle og Jessica Hart. Jeg elsker hvordan Doyle frembyder næsten som en superhelt.


Hart søstre.


Det ene er for Imelda, deres sko!


Den fash pack.


Ben fra Fat og Alex af Alpha60.


Mario og Peter af Trimapee


Leigh fra Project Runway Australien sæson 1.


Mel fra The Vine og Bryan Boy.


Tid til at klippe denne fest og dans!


Bryan Boy overtog dj standen.


Work it baby.


Min kile sandaler blev lejligheder! En af dem var brudt så Bryan Boy brød den anden, så jeg ikke behøvede at gå barfodet. Det var sådan en sjov øjeblik, der BB rive mine sko fra hinanden.


Flats! Jeg fik dem fast i går, og bar dem igen i går aftes, og de brød IGEN! Den mand, der er fastsat dem sagde, at de aldrig ville bryde igen og lovede mig det var ok at bære dem med det samme. Liar, ha.