tirsdag den 6. oktober 2009

Danica faar fuld Ups fra pHund

Jeg vil bare gerne være på registrere her som giver Danica Patrick rekvisitter for den måde hun har håndteret det hele kontrakt-er-slutter hvirvel.

Mit gæt er, at hun vil være en tredje bil for snedker, men vi får se. Jeg vil antage, at vi vil vide, før Homestead.

Enhver ved, jeg er en kæmpe Sarah Fisher fan, og intet har ændret sig der, men jeg kan stadig give Danica kredit for, hvordan hun har håndteret hele \ "vil du N-ordet? \" Hvirvel.

Hun fastklæbet på \ "vi vil se \" svar, som jeg kan fortælle dig er at være hård, når du har fået alle og deres hund forsøger at lirke enhver antydning ud af dig. Hun heller aldrig gang kritiseret hendes nuværende hold i offentlige udsendte Bunnies og Rainbows og holdt det solrige.

Denne sæson Danica er bare gør hendes ting og ikke Dissing nogen, så vidt jeg kan se. Prinsessen kvotienten er på et historisk lavt. Hun selv nægtede at gå ud på Milka når de præsenteres med flere gyldne muligheder. Det er et langt og (for mig) velkommen afveksling fra stomping Danica Patrick, der kom ind i ligaen Dissing Sarah som \ "har problemer med væddeløb del af det. \"

Den måde hun har håndteret dette intense opmærksomhed og dramatisk skære ned på dørklokker andre konkurrenter viser mig en masse af professionalisme og modenhed. Så rekvisitter til hende. Enhver, der ikke tror, Danica har talent er Fedtmule i hovedet. Jeg håber, at hun bliver i IndyCar og afløser den gammeldags måde - ved at tjene det.