søndag den 3. oktober 2010

Fokus paa Social Media Filosofi

Luis Suarez, en af IBM's velkendte sociale medier evangelister og e-mail morder, har en virkelig nice post med titlen "Glem social strategi, mener social filosofi: Hippie 2,0". Jeg håber du gå videre og læse den. Jeg vil meget gerne høre dine tanker om hans indlæg (ved at lade dine kommentarer til Luis 'blog). Jeg vil indsætte mine tanker her (som ikke kun gælder for sociale medier, ved den måde):

Nice post, Luis! Jeg er enig taler om den underliggende filosofi og / eller begreber i sociale medier er indsigtsfulde og hjælpsomme. Jeg synes, taler på denne måde til medarbejdere og ledere hjælper. Som en IT-chef i det firma, jeg arbejder for sagde: "Når det besluttes at gøre en it-investering lad os ikke tale om penge / ROI først, men først træffe en beslutning baseret på historien." I dine betingelser: Filosofien skal give mening og blive forstået først.