tirsdag den 24. august 2010

Paper Cutting


Happy New Year! Jeg håber du havde en dejlig ferie og et rigtig godt nytår! Jeg er tilbage arbejder på masser af sjov nye projekter til 2010, og håber du bo hos mig at se, hvad der er i vente.



Mit hjem decor vise Decor It Yourself er tilbage med sin første episode af 2010 med Paper Cut Art. Klik på linket for at se den episode og kommentere.



Jeg har været rigtig i papirklippet men bare tog fartøjet på mig selv. Stadig en nybegynder jeg har leget med nogle enkle, sjove teknikker som disse pop-up huse, gevirer, og animalske scene.





For langt mere erfarne kunstner udskaaret kunst, så tjek min Paper Round-Up blog-indlæg.



Jeg er ikke indlejring af videoer i et forsøg på at gemme dine trommehinder, hvis de automatisk begynde at spille på at besøge webstedet. Er det nemmere eller sværere for dig? Jeg vil meget gerne høre din indstilling.