torsdag den 12. august 2010

Dette og Det

Masser foregår på HandyLuster husholdning og ingen tid til at blogge om det! Vi endelig har et badeværelse døren. Nå, vi havde en før, men det blev slagtet af installationsprogrammet ... og sættes i baglæns. AGH! Så vi havde den faste. Når vi får et lag maling på den, vil jeg tage et pic.

Og så er der soveværelse Reno. Paneler på væggen er færdig - yay! Men sidste lag lappe stadig skal slibes - boo! Carpet vil blive installeret i to uger - yay! Men det betyder, at vi er nødt til at få alle maleriet gjort (og handyman bliver nødt til at fortsætte sove på sofaen indtil da) - boo! Så er der bestilling af gardinerne, sourcing af bambus blinds, maleri af borde, venter på, at sconces at ankomme via min amerikanske fætter, og finde materiale til min særlige hemmelige projekt;)

Oh, og da vi var bestilling soveværelse tæppe, besluttede vi at bestille trappe runner på samme tid. Hvilket betyder, at maleriet af spindler og gelænder og nu-dinged-up stigrør skal ske i de næste to uger også:)

Og vi er travlt med at forberede ting til Chloe's første fødselsdagsfest i tre uger. På dette notat, er et lille projekt næsten færdigt. Her er et smugkig. Og hvis jeg kan få min søde stol model til at sidde stille i et sekund, jeg vil afsløre det i sin fulde lækker fabricy godhed.