fredag den 3. juli 2009

Saa kommer solen

Som den varme sommer fortsætter, vokser varmere for hver dag, tid til at skrue op for varmen - Jake Gyllenhaal har læber og han er ikke bange for at bruge dem. Der er få mere glædeligt, smukke, dødbringende seværdigheder end en GyllenSmile og Jake har et arsenal af dem, til sin rådighed. Hver finder sit mål.



Husk den uforglemmelige Aqua Velva scene i stjernetegn, når Jake's Robert Graysmith stolt meddele, at Robert's Paul Avery, at morderen kan være ved hjælp af en kode navngivet stjernetegn alfabet? I sin kommentar til filmen, David Fincher havde dette at sige om det smil på Jake's ansigt: »Jeg elsker at goofy smil at Jake har ... slags stolt af sig selv, men det ser ikke ud som om han har en masse kontrol over sin præsentation af det - det virker meget ægte! " Goofy smil - det er afgjort en af de smiler Jake kan trække på, og her er bare meget få af de mange andre.



De skære-sidet smil.


Den tøvende smil.


Den »knivspids mig 'smil.



Den »Hvad skal jeg vide? smile.


Charme smil.


De frække Grin.


Den »Har han egentlig bare sige, at 'smil.


Den sexede, 'Come get mig' smil.


Den »Jeg sværger til Gud, er det en sand anekdote!" smile


Den forlegne smil.


Den selvglad 'jeg ikke længere få forveksles for en tube tandpasta-smil.


Den "I'm på arbejdspladsen" smil.



De interesserede smil.



Den part smil.


Den teatralsk Grin.


Og så mange flere ... gerne sommeren stråler.

Indeholder billeder fra IHJ.