mandag den 27. april 2009

Vaerelse (r) i ugen 4.16

Mange af jer har måske set den 'tag' går rundt beder bloggere at finde en plads, der perfekt definerer deres egen stil, og æstetisk. Tja, jeg har mærket et par gange nu, og har kæmpet for at finde den perfekte plads til at dele ... så jeg indsende et par!

Det bør ikke være for svært at få øje på den fælles design faktorer, men lad os lave en liste, skal vi?

* 1: lokalet skal have gode naturlige lys, og en neutral palet arbejder med (at gøre det let at skifte ud farver, selvfølgelig!).

* 2: De lokale skal omfatte et utroligt fantastisk lysekrone og lidt glam (guld spejl) blandet med komfort (helt enkle strøelse, der ikke er for kræsen) og naturlige materialer (trægulve).

* 3: Værelset skulle have stykker at pop og personlige oplysninger, at fortælle historien om dens indbyggere.

* 4: Vigtigst af lokalet bør være en perfekt blanding af genrer fra antikviteter til moderne til traditionelle, og det bør leve!

Selv tror jeg ikke, jeg kunne bo i et hus, hvor hvert værelse var hvide, den æstetiske af disse rum er det, jeg bliver mindet om i øjeblikket - og hver udstiller de elementer, der, uanset væg farve, ville jeg elske til brug i hver design jeg laver ... især for mig selv!

* fotografering via Domino, Nuevo estillo (# 2 og # 4), og loftlife (# 3).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar